Sælg mere på din webshop

Arbejder du med e-commerce? Er du måske endda ansvarlig for en webshop? Så oplever du garanteret, at ordrehåndteringen kan stjæle en masse tid, hvis den endnu ikke er blevet automatiseret. Men vidste du, at du ikke kun kan spare en masse tid, men ligefrem øge salget med en automatiseret ordrehåndtering?

Den danske alt-i-en fragtplatform, Webshipper, har gjort det let som en leg for e-commerce virksomheder at håndtere fragt- og forsendelse lige fra start til slut. Til dagligt står de for automatiseringen af forsendelse og logistik for mere end 2500 kunder i Europa. De tilbyder en driftsikker og intuitiv platform, hvor man enkelt kan forbinde sit e-commerce system med over 70 transportører verden over.

Fuldt overblik og kundetilfredshed

En automatisering af ordrehåndteringen sikrer dig det fulde overblik over ordrelogistikken i din webshop. Det tilbyder ligeledes dine kunder de bedste muligheder. Med en automatiseret ordrehåndtering med alt-i-en fragtplatformen fra Webshipper hører besværlige ordreprocesser i sandhed fortiden til.

En webshop bør have kunden i fokus, og det samme har Webshipper. Med fokus på kundetilfreds tilbyder de nemlig et væld af fragtløsninger. Med en aftale hos Webshipper kan du printe fragtlabels med et enkelt scan. Du kan automatisere hele din checkout-løsning, så der opsættes leveringsmetoder og leveringspriser direkte i platformen, som vises for kunden ved checkout. Dine kunder får mulighed for selv at vælge deres foretrukne transportør iblandt dine transportøraftaler. De kan ligeledes vælge pakkeshops, og hvis du har en Shopify shop, kan kunderne ligeledes vælger drop-point distance, så de altid kan se hvilken pakkeshop, der er tættest på dem, inden de foretager deres endelige valg.
Det er altså et smart træk for en e-commerce, der ved, at den gode forsendelsesoplevelse allerede starter ved checkout. Og alle webshop ejere ønsker vel tilfredse, loyale kunder, der vender tilbage til webshoppen igen.

Spar penge på automatisering

Du kan spare enorme mængder af tid ved at få automatiseret de førhen manuelle processer i ordrehåndteringen. Et shipping software system fra Webshipper betyder, at de førhen tidskrævende trin i ordrehåndteringen nu er en del af fortiden. Webshipper har løsninger for automatiseringer indenfor både checkout, track and trace, told, returportal og mere. Det kan enten vælges som en pakkeløsning, eller man kan skrive sig op til blot enkelte produkter. Uanset hvad vil du få adgang til det ønskede i ét samlet overblik i dashboardet, så du kan bevare overblikket, spare tid og i sidste ende penge på en automatiseret ordrehåndtering.